
FAQ
En FAQ-seksjon kan brukes til å raskt svare på vanlige spørsmål om virksomheten din som «Hvor frakter dere til?», «Hva er åpningstidene deres?», eller «Hvordan kan jeg bestille en tjeneste?».
Vanlige spørsmål er en fin måte å hjelpe besøkende med å finne raske svar på vanlige spørsmål om bedriften din, og skape en bedre navigasjonsopplevelse.
Vanlige spørsmål kan legges til på hvilken som helst side på nettstedet ditt eller i Wix-mobilappen din, slik at medlemmer har tilgang mens de er på farten.
For å legge til et nytt FAQ kan du følge disse trinnene:
1. Administrer vanlige spørsmål fra nettstedets dashbord eller i redigeringsverktøyet
2. Legg til et nytt spørsmål og svar
3. Tilordne vanlige spørsmål til en kategori
4. Lagre og publiser.
Du kan alltid komme tilbake og redigere vanlige spørsmål.
Ja. Følg disse trinnene for å legge til media:
1. Administrer vanlige spørsmål fra nettstedets dashbord eller i redigeringsverktøyet
2. Opprett en ny FAQ eller rediger en eksisterende
3. Klikk på video-, bilde- eller GIF-ikonet fra svartekstboksen
4. Legg til medier fra biblioteket og lagre.
Du kan redigere tittelen fra fanen FAQ-«innstillinger» i redigeringsverktøyet.
For å fjerne tittelen fra mobilappen din kan du gå til «Nettsted og app»-fanen i Owner app og tilpasse.